Saturday, December 6, 2008

::tiktop::

tiktop?????
why tiktop???
ni aku pnya trademark... since high school lg... mmber2 skolah mst tau klo tgk tiktop ni..
n den when msuk utm org mula dk tnya2 aku ap tiktop ni..
tiktop=tikah+topik(aku n abah aku).... uncle aku pn trgelak2 bla dia tau hal sbnrnya...
bru la depa tau ap dia tiktop ni...(depa=mereka)..hehehe...
kna wt kamus bahasa kedah ni....
aku sorg ja in my fmily leh wt nma gbung ni ngn abah aku...
abg2 n adik2 aku xleh... xseswai.....
smpai skrg aku still gna nma 2..
even my email also used dis name...
tik_top872000@yahoo.com....
aku ni anak abah.... hahahha...
k, la... 2 la skit2 cta psl aku pnya TIKTOP...
harap fham la sumenya....
aku mau tdo ah.... ngntuk bangat seh....
wassalam...
last but not least.... salam aidiladha....

1 comments:

SheyPull said...

Owh mcm 2 ker..aKu igaT aPer benda la TIKTOP 2..